reklama
Agencja VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz trzeci z rzędu. Gartner docenił agencję za kompletność wizji i umiejętność jej realizacji.
Dokonywana przez ośrodek niezależna ocena 20 agencji bierze pod uwagę zarówno obecne, jak i tworzące się dopiero potrzeby rynkowe. W raporcie czytamy: „Poza oceną tego, jak każda z globalnych agencji spełnia bieżące potrzeby marketerów, uwzględniamy również umiejętność stymulacji rozwoju klientów poprzez interpretację trendów rynkowych. Patrzymy także na zdolność dostarczania technologii transformacyjnych i metodologii nastawionych na zaspokajanie przyszłych potrzeb marketerów”.
- Jesteśmy niezmiernie dumni z wyróżnienia przyznanego nam przez ośrodek Gartner. Wierzymy, że świadczy ono o kompetencjach agencji VMLY&R w zakresie realizacji zupełnie nowatorskiej wizji łączącego w sobie wiele aspektów doświadczenia konsumenta. W miarę przyspieszania tempa transformacji cyfrowych zamierzamy nadal inwestować w dogłębną znajomość technologii i kreatywność z myślą o szybko zmieniających się potrzebach naszych klientów oraz stymulacji rozwoju – Jon Cook, globalny CEO VMLY&R.
Gartner definiuje Kwadrant Liderów jako agencje, które „mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowych i transformacji działalności cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.
Liderzy prowadzą rentowną działalność bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania produktu czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne istotne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i ich analizy”.
Subskrybenci Gartnera mogą zapoznać się z kompletnym raportem "Magic Quadrant for Global Marketing Agencies" z 14 marca 2019 roku (Jay Wilson, et al.) tutaj.
Wyłączenie odpowiedzialności spółki Gartner
Spółka Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług przedstawianych w jej publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybierania wyłącznie dostawców z najwyższymi ocenami lub innymi wyróżnieniami. Publikacje badawcze spółki Gartner opierają się na opiniach organizacji badawczej spółki Gartner i nie należy ich interpretować jako faktycznych ustaleń. Spółka Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyrażonych ani dorozumianych, w odniesieniu do niniejszych badań, w tym jakichkolwiek gwarancji w zakresie wartości handlowej bądź przydatności do określonego celu.